Foto: PVH/Olaf Paulisse

Brel & Brass – UITVERKOCHT

Micheline Van Hautem met de Waterlandse Harmonie

Het project Brel & Brass van Micheline Van Hautem is een gouden formule gebleken. De vertolking van de mooiste muziek van Jacques Brel vormt een bijzondere combinatie met de warme en volle klanken van het (blaas)orkest.

Bij elke concert van Brel & Brass treedt Micheline op met een andere lokale harmonie, fanfare of brassband. Vandaag is dat de Waterlandse Harmonie, bekend om zijn creatieve en grote projecten, zoals locatievoorstellingen in de weilanden rond Ransdorp (Wie wind zaait in 2016 en De Stolp in 2021).

De Vlaamse zangeres Van Hautem geldt als een van Europa’s beste Brel-vertolkers. Met haar concerten oogstte ze veel succes in binnen- en buitenland. Speciale gast tijdens Brel & Brass is de fabuleuze Jos Jansen op bastrombone.

Het belooft een spetterend concert te worden, net zoals de eerdere optredens van Micheline Van Hautem in de Buiksloterkerk. Micheline zingt de mooiste chansons van Jacques Brel, de Harmonie speelt daarbij arrangementen die speciaal geschreven zijn voor haar intense stijl van interpreteren.

De voorstelling begint om 15.30 uur en duurt tot ca. 17.30 uur (met een pauze).

4 juni 2023 om 15:30

Entree ( inclusief koffie en thee ):