DUO Kirsti & Eva speelt het programma “Weg van Huis”

Door de eeuwen heen zijn er altijd redenen geweest voor mensen om te reizen en voor componisten om op pad te gaan. Op zoek naar een beter leven, naar mogelijkheden om hun dromen realiseren, of om nieuwe ideeën op te doen en daar thuis iets nieuws van te creëren. Weg van huis is zowel een ode aan de nieuwe dingen in het buitenland als een troost voor de heimwee en het missen van wat men achter heeft gelaten: taal, tradities, familie, een gemeenschap.

Viool en contrabas, de twee uitersten van de strijkinstrumenten: De hoogte van de viool en de diepte van de contrabas vormen een ongewone combinatie. DUO Kirsti & Eva is een duo dat uitgaat van extremen en dat graag de grenzen van muziekstijlen overschrijdt.

programma Weg van Huis

Bekijk hier de trailer

Dit concert op de zaterdag is niet door Podium Buiksloterkerk geprogrammeerd en daarom is er geen vriendenkorting op de entreeprijs.

10 juli 2021 om 19:30

Entree ( Kaarten aan de deur: alleen met gepast geld ):
€ 10,00 ( De vriendenkorting is niet van toepassing )
Kaarten zijn te koop aan de deur en online Koop kaarten