Foto: David Aulman

Najaarsconcert van Kamerorkest En Suite

In dit concert worden de volgende stukken ten gehore gebracht:  Symphony in D van Juan Crisóstomo Arriaga; Symphony No. 30 in C major ‘Alleluia’ van Franz Joseph Haydn; en Capriol Suite van Peter Warlock.

Kamerorkest En Suite werd in 1997 opgericht als voortzetting van het volwassenenorkest van de Muziekschool Amsterdam Noord. Het orkest heeft zich met een symfonische bezetting voor het vroeg-klassieke repertoire een mooie plaats verworven in het culturele leven van Noord.

En Suite wordt sinds 2018 geleid door dirigent Mark Walter. Op dit moment bestaat de vaste bezetting uit 24 musici. Aan de concerten werken regelmatig musici op projectbasis mee.

Het concert begint om 15.00 uur en duurt ongeveer anderhalf uur, met een pauze. De kerk is open vanaf 14.30 uur

Kaarten kunnen worden gereserveerd via de website van Kamerorkest En Suite en (indien niet uitverkocht) op de dag van het concert in de kerk.

Kaarten: € 12,00 euro, kinderen tot 12 jaar gratis, jeugd van 12-18 jaar € 5,-

6 november 2021 om 15:00

Entree ( ):
€ 5,00 ( Jeugd van 12-18 jaar )
Kaarten zijn te koop aan de deur en online