Foto: Floyd Koster

Roodkapje: een muzikaal en vrolijk liefdesverhaal (3+) UITVERKOCHT

Na 388 jaar is Roodkapje het ineens beu. Altijd hetzelfde verhaal. U weet wel dat bekende sprookje met de boze wolf. Ze besluit het eens helemaal anders te doen: ze kiest een ander pad, tot groot verdriet van de Wolf.

Roodkapje zwerft door het bos, komt allemaal vreemde, voor haar onbekende, sprookjesfiguren tegen en raakt steeds verder van huis. Gaandeweg komt ze erachter dat ze de wolf mist, veel meer dan ze ooit had kunnen denken

Het Kleine Theater bestaat uit de actrices Vimala Nijenhuis en Anke Engels. Na jaren te hebben gewerkt bij diverse theatergezelschappen, en in verschillende televisieproducties en films te hebben gespeeld, zijn ze in 2011 een eigen jeugdtheater gezelschap begonnen. Het Kleine Theater wil verhalen vertellen op de meest ambachtelijke manier. Zonder te veel gedoe, met mooie muziek en gekke personages. Sprookjes waar ze hun eigen draai aan geven, zodat ze niet te eng zijn voor de kleinste en niet saai voor de oudste bezoekers. Theatervoorstellingen voor het hele gezin. Dat is Het Kleine Theater!

Het muzikale en vrolijke liefdesverhaal van Roodkapje duurt 40 minuten en wordt gespeeld met een wisselende cast bestaande uit Rosa Evans Knaup, Nina Koppen, Lotte Vogelen en Vimala Nijenhuis. Concept en script zijn van Anke en Vimala, de eindregie is van Mischa Ardon

7 november 2021 om 11:00

Entree ( Inclusief koffie, thee, limonade ):