Stekjesmarkt!!

De traditionele jaarlijkse Stekjesmarkt is dit jaar in augustus in plaats van april of mei.
Er is weer van alles te koop; van biologisch geteelde planten en bloemen tot ambachtelijk bier, honing en jam en producten van (kunst-) nijverheid van buurtgenoten.  En er is veel informatie over groene en sociale initiatieven, die Noord een nog fijnere plek maken om te wonen en werken.

Accordeonist/violist George Lippens speelt gezellige muziek.  Natuurlijk is er een ruiltafel voor stekjes, bollen en zaden. Melvin Stigter geeft om 13.00 uur een workshop snoeien. In de kraam van Boekhandel over het Water signeert in de ochtend Ina Brekelmans (beeldend kunstenaar) haar ‘Pontportretten’ en in de middag doet Henk Blokhuis (coördinator biologische moestuin aan de Heggerankweg) dat met zijn boek ‘Kwetsbare mensen, kwetsbare groenten’.

De markt duurt van 10.00 tot 16.00 uur.

29 augustus 2021 om 10:00

Entree ( ):
Kaarten zijn te koop aan de deur en online