Als geheugensteuntje voor die vrijwilligers die maar een paar keer per jaar meedraaien bij concerten en voorstellingen staan hieronder wat basisgegevens over contacten, taakverdeling en draaiboek.
Beheerders: beheerder@buiksloterkerk.nl | Myrna Cantineau (06 406 811 04) |
Peter Blom | |
Jan Dijkman |
Coördinator vrijwilligers is Klazien Sieswerda. Zij houdt zich bezig met alle zaken rond de vrijwilligers. vrijwilligers@buiksloterkerk.nl (020-6363058)
Draaiboek eigen programma’s. Hierin staan taken en werkzaamheden beschreven per functie. Dus van gastvrouwen, opbouwers etc.
Gratis toegang en gratis consumpties: Vrijwilligers hebben gratis toegang (zolang de voorstelling niet is uitverkocht) en mogen gratis gebruik maken van consumpties
Inkoop en voorraadbeheer consumpties:
K
Kassa wordt gebracht door en na afloop afgeleverd bij penningmeester Fred Uilkema penningmeester@buiksloterkerk.nl
Programmering: Iris Heidebrink programma@buiksloterkerk.nl (06 431 701 82)
Rooster gastvrouwen/-heren: Toos Goede toosgoede@gmail.com (06 124 04 260)
NB het rooster vermeldt ook de taak waarvoor je bent ingezet en wie een diploma BHV en certificaat sociale hygiëne heeft.
Rooster sjouwers opbouw en afbraak:
Verhuur: Annette Sloan verhuur@buiksloterkerk.nl (06-13222927)