Handleidingen

Geheugensteuntje voorstellingen en concerten

Als geheugensteuntje voor die vrijwilligers die maar een paar keer per jaar meedraaien bij concerten en voorstellingen staan hieronder wat basisgegevens over contacten, taakverdeling en draaiboek.

A
B
Beheerders:Ignace Bakker beheerder@buiksloterkerk.nl (06 46 32 2860)
Bert Kreulen   bert.miek@telfort.nl (06 225 400 34) 
C

In corona-tijd gelden aanvullende regels: maximum aantal bezoekers, anderhalve meter afstand houden, handen desinfecteren, handschoenen en mondkapjes/vizieren gebruiken.

D

Draaiboek eigen programma’s. Hierin staan taken en werkzaamheden beschreven per functie. Dus van gastvrouwen, opbouwers etc.

F

Floormanager: Mirjam Mak mirjammak@hotmail.com (06 81 89 66 91)

G          

Gratis toegang en gratis consumpties: Vrijwilligers hebben gratis toegang (zolang de   voorstelling niet is uitverkocht) en mogen gratis gebruik maken van consumpties

I

Inkoop en voorraadbeheer consumpties: Myrna Cantineau mycantineau@gmail.com (06 40 68 11 04)

K

Kassa wordt gebracht door en na afloop afgeleverd bij penningmester Marc van der Poel                 penningmeester@buiksloterkerk.nl (06 204 231 95)

P

Programmering: Iris Heidebrink programma@buiksloterkerk.nl (06 431 701 82)

R

Rooster gastvrouwen/-heren: Toos Goede toosgoede@gmail.com  (06 124 04 260)
NB het rooster vermeldt ook de taak waarvoor je bent ingezet en wie een diploma BHV en certificaat sociale hygiƫne heeft.

Rooster sjouwers opbouw en afbraak: Bert Kreulen bert.miek@telfort.nl (06 225 400 34)

V

Verhuur: Joep Koperdraat  verhuur@buiksloterkerk.nl (06 53227816)