Foto: Merlijn Doomernik

Bon Dia, Goeiemorgen (4+)

door Izaline Calister & Thijs Borsten

Wat doe je als je niet kunt slapen…? Het lukt Izaline niet om in slaap te komen. En in het schemergebied tussen dag en nacht wordt haar slaapkamer een plek waar knuffels tot leven komen, een schimmenspel leidt tot een groot dansfeest en er wordt zelfs gevoetbald! Izaline beleeft allerlei avonturen waarbij de vrolijkste kinderliedjes voorbijkomen. Is het een droom, of is dit echt?

Bon Dia, Goeiemorgen is een vrolijke muziektheatervoorstelling rond een bonte verzameling kinderliedjes van Curaçao, Aruba en Bonaire. De liedjes worden tweetalig, in zowel het Papiaments als het Nederlands gezongen door de op Curaçao geboren en getogen Izaline Calister.

Ze wordt begeleid door pianist Thijs Borsten (bekend van de succesvolle cd-serie Trapperdetrap en de Liedjesatlas) en percussionist Sherwin Kirindongo. Kiki Jaski verzorgt het script en de regie.

Bon Dia, Goeiemorgen is het nieuwste muziektheaterprogramma van theatermaker, muzikant en arrangeur Thijs Borsten en singer/songwriter en theatermaker Izaline Calister. De kracht van hun samenwerking is humor en muzikaliteit, waarbij deze bijzondere, oude kinderliedjes, die ook voor volwassenen leuk zijn, op speelse manier weer een nieuw leven krijgen. Ze maakten eerder samen Het eiland van mijn vader (2019) en in opdracht van het Concertgebouw Liedjes zonder grenzen (4+) samen met regisseur Kiki Jaski.

6 november 2022 om 11:00

Entree ( Inclusief koffie, thee, limonade ):