Vrijwilligers

Cultuurcentrum Buiksloterkerk kan zijn werk doen dankzij de inzet van tientallen vrijwilligers. Dit zijn de mensen die op regelmatige basis meehelpen bij publieksevenementen en bij allerlei klussen binnen de organisatie. Dit gaat van het bemensen van de kassa en koffie/thee counter tot helpen bij de techniek, verhuur, maken van filmopnamen en PR.

Er zijn altijd en op vele gebieden vrijwilligers welkom. Draag je de kerk een warm op hart toe en vind je het gezellig met anderen dingen te organiseren, beter te maken en draaiend te houden, meld je dan vooral aan. Kijk ook even bij Vacatures, wellicht zit er iets bij!

Wij jij ook een vrijwilliger worden en een bijdrage leveren? Vul dan het onderstaande formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.