Colofon

Deze website is gebouwd door  Dragonet.nl en wordt onderhouden door de webmaster@buiksloterkerk.nl
Vragen, opmerkingen en/of suggesties over onze website kunnen naar bovengenoemd adres.

Fotografie

Onze vaste fotografen zijn:

• Silvère Dijt
  • Iris Heidebrink

Auteursrecht

Alle teksten en afbeeldingen op Buiksloterkerk.nl zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door anderen. Staat er een tekst of afbeelding op deze website waarvan verkeerde copyrights worden gebruikt, wil je dit dan melden aan de webmaster?

Disclaimer

Stichting Buiksloterkerk besteedt de uiterste zorg aan de betrouwbaarheid en actualiteit van de gegevens op haar website. Onjuistheden en onvolledigheden kunnen echter voorkomen. Stichting Buiksloterkerk behoudt zich het recht voor de inhoud van de informatie op de website te wijzigen. Stichting Buiksloterkerk aanvaardt geen aansprakelijkheid voor schade als gevolg van onjuistheden of onvolledigheden in de aangeboden informatie. Stichting Buiksloterkerk aanvaardt geen verantwoordelijkheid voor de inhoud van sites waarnaar of waarvan met een hyperlink of anderszins wordt verwezen.