Verhuur

De Buiksloterkerk is een intieme en sfeervolle locatie, mooi gelegen in het groen, achter de Buiksloterdijk. Het kerkje beschikt over prima akoestiek, mooie lichtinval en moderne voorzieningen en dit maakt het bijzonder geschikt voor concerten, huwelijken, uitvaarten, familie- of bedrijfsfeesten.

De Buiksloterkerk is te huur voor openbare en besloten gelegenheden, zoals:

• huwelijksvoltrekking
  • (trouw)feesten
  • presentaties
  • lezingen
  • concerten en voorstellingen
  • uitvaart- of herdenkingsbijeenkomsten
  • filmlocatie en fotoshoots

Uitgangspunt is dat, ook bij verhuur, het gebouw altijd gebruikt wordt conform de doelstellingen van stichting Buiksloterkerk, dus voor culturele en/of sociale evenementen die het monument geen schade toebrengen.

Faciliteiten:

• 30-200 Zitplaatsen
  • (vloer)verwarming
  • Goed uitgeruste keuken
  • piano
  • Geluidsinstallatie
  • Wifi
  • Beamer
  • theaterlicht
  • Toegankelijk voor invaliden
  • Gratis parkeergelegenheid

Besloten evenementen

Voor besloten feesten, recepties, diners, congressen en dergelijke wordt exclusief samengewerkt met Xciting Events. U kunt hiervoor contact opnemen via info@xcitingevents.nl of via 06-54300492.
Meer algemene informatie en foto’s zijn te vinden op de site van Xciting Events

Stuur voor meer informatie, een rondleiding of een afspraak een e-mail naar verhuur@Buiksloterkerk.nl  of bel naar 020-6310473.