Foto: Aires Hovens

De Tovenaarsleerling – UITVERKOCHT

Een sprookjesachtige en magische voorstelling

Aires Hovens zit al meer dan 15 jaar in het vak, eerst als entertainer bij parken zoals Landal GreenParks en Slagharen. Daarna als illusionist bij onder andere circussen en evenementen in binnen en buitenland. Een paar jaar geleden heeft hij de keuze gemaakt om kindervoorstellingen te geven, omdat daar echt zijn passie ligt.

De Tovenaarsleerling gaat over een jongen die gek is op alles wat met toveren te maken heeft. Daarom verzamelt hij toverspullen. Op en dag vindt hij een vreemd potje. Als hij het opent wordt opeens de regenheks wakker. Die wil het voor altijd in de hele wereld laten regenen. Wat een ramp! Dat mag toch niet gebeuren ?!

Er zit niets anders op dan dat hij zelf leert toveren. Dat is best moeilijk en het dreigt helemaal uit de hand te lopen: boeken vliegen in brand, tafels zweven en bloemen verschijnen vanuit het niets….

Zal het lukken om met hulp van de kinderen uit het publiek de regenheks tegen te houden?.

18 september 2022 om 11:00

Entree ( Inclusief koffie, thee, limonade ):