Jaarlijkse Stekjesmarkt van de Buiksloterkerk

Op zondag 5 juni vindt de Stekjesmarkt als vanouds plaats in en rondom het idyllisch gelegen oude dorpskerkje van Buiksloot.

Op de markt zijn biologisch geteelde planten en bloemen te koop en ambachtelijke producten zoals honing, jam, kruiden, zeep, chocola en bier. Ook zijn er voorwerpen van (kunst)nijverheid van inwoners van Noord te vinden. De traditionele ruilkraam voor stekjes, zaden en bollen ontbreekt vanzelfsprekend niet. En dat geldt ook voor informatie over groene initiatieven in Noord, stadstuinieren, gezond leven en zorg voor natuur en milieu.

Iedereen is van harte welkom, van 10 uur tot 4 uur. De toegang is gratis. Voor een hapje en drankje en een muzikale omlijsting wordt gezorgd.

In de omgeving kan gratis worden geparkeerd.

Deelnemers stekjesmarkt

5 juni 2022 om 10:00