Foto: BSK

Korendag

De traditionele korendag van de Buiksloterkerk begint om 10.30 uur met de Discobouters en de Sugarbeats, kinderkoren van de muziekschool, en eindigt met een optreden van het uitbundige Shantykoor uit Nieuwendam.

Daar tussen in treden 16 koren op, een absoluut record: het Noordkoor, Breedkoor, Listen to the music, Buiksloterkoor, koor van Schellingwoude, Vliegenboskoor, Veni Vidi Vici, koor Blauwe Maandag, Aubade koor, Double Dutch, IJgenwijze Noot, het Meeuwenkoor en Volkskoor Noord.

Op de dag zelf is er een programma voorhanden met de volgorde van de koren die elke 20-25 minuten het podium op gaan. Het belooft weer een fantastisch zang- en luisterfeest te worden!

De Korendag begint om 10.30 en duurt tot ca. 16.15 uur. De kerk is open vanaf  10.00 uur.

Kaarten zijn te koop aan de deur.

11 juni 2023 om 10:30

Entree ( inclusief koffie en thee ):
€ 3,00 ( )
€ 3,00 ( normaal )
Kaarten zijn te koop aan de deur