Lejo met ‘Hands Up’ (4+)

Ken je Lejo? Dat poppetje met die oogjes van Sesamstraat? Hij werd 25 jaar geleden geboren en is inmiddels door video’s en theatervoorstellingen wereldberoemd geworden.

Het concept is heel simpel: met zijn blote handen en houten ogen voor de poppen en met muziek brengt poppenspeler Leo Petersen figuren tot leven. En ze zijn zo echt dat het publiek al snel vergeet dat het naar twee handen zit te kijken.

‘Hands Up’ is een vrolijke, grappige en woordloze voorstelling met een aaneenschakeling van losse scenes waarin de poppen hun kunsten vertonen: een stoere hond, twee tapdansers, een koe met een eetprobleem, een kinderkoor, en nog veel meer.

En.….. na afloop worden kartonnen bouwplaatjes uitgereikt, waarmee iedereen zijn eigen Lejo-poppetje kan maken!

De voorstelling duurt ca. 45 minuten

Bekijk her de trailer

24 oktober 2021 om 11:00

Entree ( Inclusief koffie, thee, limonade ):