Traditionele kerstsamenzang – is VOL

De afgelopen twee jaar moesten we de kerstsamenzang missen vanwege de coronapandemie. Die hele periode was voor iedereen een moeilijke tijd. Gelukkig kan dit keer de oude traditie van een samenzang met Kerst in ere worden hersteld.

Juist tegen het jaareinde en aan de vooravond van een nieuwjaar spelen gedachten over eenzaamheid en onzekerheid over de toekomst een grote rol en is er behoefte aan samenzijn en hoop. Daarom nodigen we iedereen uit om te komen meezingen met de bekende Nederlandse kerstliederen in een feestelijk versierde Buiksloterkerk.

De muziek wordt verzorgd door het Buiksloterkoor en de (inter)nationaal vermaarde kerkorganist Victor Baena de la Torre met violiste Lisette Carlebur. Het belooft een sfeervol samenzijn te worden met na afloop vanzelfsprekend warme chocola en glühwein.

De Kerstsamenzang duurt van 20.00 tot 22.00 uur en de toegang is gratis!

Om echt zeker te zijn van een plek kunt u het beste een gratis kaartje reserveren.

21 december 2022 om 20:00

Entree ( ):
Kaarten zijn te koop aan de deur en online Reserveer kaarten